събота, 15 април 2017 г.

Ako Leon Smith vzal Veľkú Britániu na pokraj Davis Cup slávy

Keď sme sa rozprávali o veľkosti problému a očakávanom úspechu, Smith vyzeral trochu viac unavený na svete, než keď v roku 2010 nastúpil do kapitánskej spoločnosti, ale s jasnými očami. Prináša ľahkú prácu, ktorá sa tiše a pevne inšpiruje. Neexistujú žiadne roztrhnutia, argumenty alebo kliky. Smith je jeho vlastný človek, jeden s dosť príbehom, druh trénera, ktorý prekvapuje každého, vrátane jeho protivníkov. "" Kde chcete začať? "Hovorí. "Bol som priemerný ako hráč. Nehral som na profesionálnom turné, ale nie je to, že som nehral tenis. Hovorím po celý čas o ťažkostiach, že nebudem bývalý profesionálny hráč, ale bol to môj život.Býval som naproti t enisového klubu, hral som Scotland mnohokrát, som hral v britských národných šampionátov.

"Je to, akoby som nehral, ​​proste som nebol tak veľký. To je dôvod, prečo, keď som opustil školu u 17-18 a nebola ísť na vysokú školu alebo univerzitu, bola koučovanie. Samozrejme som nemal v úmysle, aby sa nejaké peniaze hranie. "Nasledovala leta slogging okolo Škótska,, vonkajšie trénovať cez krásne veternom počasí, zametanie snehu mimo súdy '.

Smith začal trénovať vo veku 18, v kluby ako Giffnock, Troon, Mount Vernon a Bridge of Allan. Na 26 v roku 2002, sa stal škótsky akadémie tréner, preberá funkciu národného trénera v priebehu dvoch rokov.Viac príhodne, ktorú trénuje Murray od Dunblane vyhliadka bolo 11.

"Mohol by som ešte trafil loptu celkom dobre. A to je, ako som dostal príležitosť pracovať s Andym a iní, "hovorí Smith. "Videl som chlapcov od mladého veku. Vždy traipsing okolo. Ale táto možno sť s Andym je, ako cesta začala. Mal že sa nestalo, no…treba dvere otvoriť a je potrebné zaviazať sa k práci - a ja som dopustiť, aby som tú prácu. Skončil som veľa cestovať s ním, kovania dobrý vzťah.Potom ostatní hráči v Škótsku, s ktorými som pracovali, začali robiť veci na medzinárodnej scéne a pokračoval tam. "Keď sa Murray vrátil zo Sánchez-Casal akadémie v Barcelone v roku 16, Smith pokračoval vo svojej asociácii a bol s Keď získal svoje prvé päť titulov Futures. Vtedy Smith začal svoj stály vzostup v tréningovom reťazci s LTA a dal Murray prvý Davis Cup call-up. V apríli 2010 Smith porazil obľúbeného Grega Rusedskiho nahradiť Johna Lloyda, ktorý odstúpil Ako kapitán po piatich neuspokojivých výsledkoch, ktoré vyvrcholili neslávnou porážkou v Litve.Nie veľa ľudí mimo tenis počulo o 34-ročného glasgowskej, a to je spôsob, ako sa mu to páči.

V jednom zo svojich prvých rozhovorov, Smith bol po� �iadaný, ako sa cíti o Murray rozhodovaní o match-by-zápas základ, pokiaľ hral Davis Cup. "Mám plné rešpektovanie [k], kde to prichádza," povedal Smith BBC. "Situácia sa nemení. Je to stále Rozhodnutie Andyho na tie-by-tie báze. Ak sa rozhodne, že nebude hrať, som to rešpektovať.


Chápem, kde Andy je v jeho kariére.Má širšie víziu svojho tenisu a to samozrejme znamená snažia vyhrať grandslamový prvýkrát, a ja plne rešpektujem. "

Smithov prvý zápas ako kapitán prišiel týždeň po Wimbledone sa do-or-očervenieť zostup kravatu proti Turecku. Murray nehral. Ani britský NO2 v tej dobe, Alex Bogdanovic, ktorý už bol v primeranej forme na nižšej úrovni, ale kto by pokračoval získať osem po sebe idúcich zástupné znaky do Wimbledonu a stratiť sa v prvom kole zakaždým.

Smith namiesto zverené dvojhru na James Ward a Jamie Baker, štvorhre na Colin Fleming a Ken Skupski, a oni vyhrali 5-0, aby sa zabránilo poníženie skĺznutiu do najnižšieho rádu hry.Bol to nejaký výsledok.

Smith sľúbil, že prinesie "vášeň, vieru a detailné plánovanie" k práci. Jeho prioritou bolo, aby hráči veria, že vyhrať "na tejto úrovni". Hladina by sa zmenilo - hore, našťastie. - a oni odpovedali

"Väčšina vecí, ktoré som sa späť na to Turecko tie zostali," hovorí Smith. "Oni jednoducho stávajú trochu dobre namazaná a máme viac skúseností na ceste. To bude 14. kravata.Ste snáď dostať trochu lepší v tom, čo robíte, a poučiť sa z každej kravate. "

Ten zhmotňuje príbeh, hrdý, ale nie samoľúby. "Akonáhle sme sa dostali dôveru víťazstvo tých stretnutie proti Turecku, Tunisku, Luxembursku a Maďarsku, to bolo dobré. [Tieto tímy] ešte niekoľko dobrých hráčov ste museli otestovať s, a to najmä s rebr íčka diferenciálu sme mali proti them.Jamie Murray:, Davis Cup jednoducho znamená obrovské množstvo mne a Andy 'Viac

< p> "[Marsel] Ilhan, rok, kedy sme hrali Turecko, skončil 77. na svete.Ale stále máte sa uistiť, že je bili, a to aj v prípade, že človek je zaradený 250. [Malek] Jaziri hrať pre Tunisko - to bolo dôležité Ward ho poraziť - a ten je teraz plne založená top-100 hráčom. Gilles Muller hrá pre Luxembursko…oni nie sú zlí hráči.

"Zachytili sme najväčší dynamiku pravdepodobne okolo doby, kedy sme porazili Slovensko [3-2 vo februári, 2012]. Opäť došlo k veľkému poradí rozdiel medzi naším tímom Ward a Evo [Dan Evans], proti [Martin] Kližan a [Lucas] Lacko, ktorí boli spôsobom vyššiu zaradil.. Evo hral veľmi dobre, že cez víkend "

A dodáva:" Vo všetkých väzieb sme sa z čoho vyberať s našimi dvojlôžkové hráčov, pretože to, čo urobili vo svojej kariére a prácu, ktorú Louis [ Cayer , tréner] urobil s nimi. To je dôvod, prečo sme mali toľko hráčov v priebehu posledných piatich rokov, niečo ako 12 alebo 13 hráčov, ktorí hrali živé gumy.

", ktoré Slovensko rozhodujuca bol rád,, Oh, OK, to je v poriadku. Hráči sú rána do neho, ich výkon.'Ať už trénovať tím máte, a kto je v čele tímu, musíte byť posudzovaná na tom, či porazí hráča okolo seba.Ak máte dôsledne bitie vyšší zaradil hráčov, niečo, čo funguje. "

Potom prišla výkyv, straty 4-1 do Belgicka, bez Murray alebo Ward. Bol to skúšobný moment pre Smitha, jeho prvé menšie nezdar. Ale vrátil hneď v domácom kravatu proti silným ruským tímom v Coventry, skupina II štvrťfinále ktorý videl kapitán hazard uvážlivo na nepredvídateľné Dan Evans

Smith spomína: ". Rusko bolo kľúč. Že zostane s nami na dlhú dobu, zase dole prichádza z dvoch s obrovským rebríčku diferenciálu. Vieme, že úroveň Evo je schopný, a t o najmä na vnútornej Hard [vzal skúsený Dmitry Tursunov päť náročných zostáv a poraziť rastúce Evgeny Donskoy v konečnom kaučuku na utesnenie víťazstvu 3-2].To bol naozaj veľký rozhodujuca pre nás. To dávalo každému masívnu podporu. "

ale bolo jasné, Veľkej Británie vzostup závisí na príspevku Murray v pravidelných intervaloch. "Andy sa vrátil do tímu, s množstvom dobrého pocitu voči ostatným členom tímu, pokiaľ ide o to, čo oni boli uvedení von. Myslím, že fakt, že chlapci mali nejaký čas hrať putá, keď Andy bol preč im umožnila rast ako konkurentmi v tomto Davis Cup aréne, "hovorí Smith.

" Andy príde, sme porazili Chorvátsko. Keď máte Andy v tíme, je to len iný pocit pre každého kravatu. To nám dáva veľkú dôveru. Mali sme dobrý víťazstvo nad USA ďaleko, veľmi ťažké straty v Neapole - ale časť výučby je, keď stratíte väzby.Musíte analyzovať dôvody, ktoré sme stratili. Počas nedeľnej noci sme mali dobrú dvojhodinu ako tím, keď sme minulý rok prehrali 3-2 do Talianska, len ja a hráči, ktorí na ňu žutia tuk a snaží sa z toho poučiť. Tento malý počet skúseností vo svetovej skupine pomohol s tým, čo sa stalo v tomto roku. "

Bolo to rok ako žiadny iný v nedávnej dobe: porazil Američanov 3-2 v prvom kole v Glasgow Marec; Francúzsko 3-1 vo štvrťfinále na tráve Queen's; Potom Austrália 3-2, späť v Glasgowe, v semifinále, aby tento finále proti Belgicku.Je príznačné, že bratia Murray medzi nimi zaistili osem z deviatich výhier

Smith uzatvára: ". Spomínam si, že niečo na tabuľu písať pred riešiť hráči prvýkrát v Eastbourne, že sme bude , dobre pripravený tím na cestu späť do svetovej skupiny '. To bol slogan som napísal na tabuľu. Použil som Judy [Murray] v prvom rozhodujuca sedieť v porastu za súdu a daj mi spätnú väzbu, ako je to len možné. Použili sme, čo sa vyvinulo odvtedy.

"Hodnota tím bol vždy veľmi dôležité, že tím, ktorý trávi čas spoločne, že sa dostane na dobre, že rešpektuje navzájom, ktorá podporuje navzájom. Myslím, že veľa rozrástla.To nemusí vždy fungovať, ale myslím, že väčšina z doby, kedy pracoval. Vidíme, že aj vďaka nášmu superstar v Andy a ako sa mu dostane za tím, keď sa nehrá. Videli sme, že v hojnosti v Glasgow v marci proti USA, koľko čerpá dostával svojimi ostatnými členmi tímu sa tam ťažko konkurovať. Vždy sme zostali s tým

"Myslím, že je dôležité, ako dobre. - a Andy spomenul túto dosť keď hovorí - je tu skupina zamestnancov, ktorí boli na tejto ceste od začiatku, čo je naozaj pekné.Niektorí prichádzajú Bet365-Podrobnosti a odchádzajú z rôznych dôvodov, ale hlavné piliere sú vo všeobecnosti rovnaké a mnoho pozorovateľov sa bude hovoriť, máte príliš veľký tím, podpora je masívny ', ale to nebolo nevyhnutne porušenia banky s ľudia, ktoré som priniesol. je to Mainstay britskej autobusy, ktoré by to zadarmo, 100%. Starajú sa o tím, sa starajú o hráčoch, sa starajú o britskom tenise. "

Čo sa venoval, keď sa k príčine, Smith má vypnúť od tenisu príležitostne. "Moja žena a tri deti, uistite sa, že sa stane, keď idem domov. Ale robiť obete je súčasťou práce, niečo, čo zvyknúť.Mám osem rokov starý šesť rokov a dva roky staré a sú zvyknutí hovoriť:,? Koľko spí ste preč teraz, tati 'To je v poriadku, keď môžete povedať päť. Ale musím im povedal: '25? 30? '

"Pre ľudí, ktorí nepracujú v našom odbore, ľudia, ktorí žijú v našej ulici, ktorí pracujú pre štandardné život, napríklad, si myslí, že je duševná. Sú rezanie moji trávu. Každý pomáha s domácimi prácami, pretože som preč z ulice. Je neoddeliteľnou súčasťou ich práce a vy sa na to zvyknúť . Dúfajme, že to všetko bude stáť za to za pár dní čas. "

Bet365-Bonus čaká na Vás

Няма коментари:

Публикуване на коментар