петък, 14 април 2017 г.

Roger Federer šokuje off-key Novak Djokovic na ATP World Tour Finals

Tomas Berdych, ktorý vie, jednu alebo dve veci o prehre s Novak Djokovic, povedal pred začiatkom týchto World Tour Finals, že iba vážnym dip vo forme svete No1 a obhajca titulu by vrak jeho neporaziteľnosť zápaliek, a nakoniec zastavil na 23.Novak Djokovic proti Roger Federer: ATP World Tour Finals - ako sa to stalo viac

pri všetkej úcte, Roger Federer nie je Tomas Berdych.Takže keď 34-ročný švajčiarska dôvera v jeho slávnom shotmaking zaplatili prvý set dividendu v utorok večer väčšina z 20.000 zákazníkov v stane u Temže krok za krokom vpred v očakávaní najviac miloval muža v tenise prasknutia bublinu možná najpriamejšou.

Nebolo nepochopenie strelou po oby čajné hodine a 17 minútach, však, ako Djokovic strčil finálny forehand do električkových koľají a balia arena vzrástol pozdravovat Federer je 7-5, 6- 2 víťazstvo, mu zaručili miesto v semifinále, keď sleduje siedmy end-of-sezónu názov.

v prípade, že sa stretnú v nedeľňajšom finále (ako oni boli kvôli poslednom roku pred Federer znova vzdal na ňom), môže sa jednať o iný príbeh - Djokovič vstúpil do tohto zápasu neporazený v 38 zápasoch pod strechou, s iba piatimi strát kdekoľvek po celý rok -, ale pre túto chvíľu, bude Federer vyžívajú pri zostavovaní jedno víťazstvo jasné, jeho súper celkovo 22-21.

Djokovič mal mierne off v noci, ale nie výrazne to o; udrel 22 nevynútených chýb, ktoré sa považuje za neprijateľný, a to len 12 víťazov a jeho slúži menej ako silný, dve esá obťažovať svojho protivníka, so šiestimi vracia na neho.Ale mal svoje chvíle. Vlámal sa späť do druhej a stručne v yzeral, ako by ho mohol otočiť.

Je veľa znamenal pre Federera, ktorý bol vytryskne na kurte neskôr. "Je to vždy vzrušujúce prísť sem, ešte pred skvelý hráč, ako je Novak Djokovic. Špeciálny nočný pre tenis. Ja som hrať veľmi dobre. Je to v interiéri, tak agresívny tenis oplatí. Táto taktika bola miešať to. Mám k tomu, že proti Novak mať šancu "Andy Murray a Rafael Nadal stret s ochabujúce Tour Finals v núdzi výťahu Celý článok

Djokovic neskôr povedal:". Nebol som ani v blízkom okolí je v mojich silách, [Urobil som veľa nevynútených chýb, a jednoducho mu podal prvý set, ale to je každý s každým, a stále mám šancu dosiahnuť semifinále [hrá Berdych vo štvrtok]. Celkovo som sa nepohybuje dobre, a to najmä v prvých striel v súťažiach. Ale tieto veci sa stávajú. Musím to akceptovať. Môj prvý zápas [v ktorom blitzed Kei Nišikori] nemohlo byť lepšie; Druhé stretnutie nemohlo byť horšie.Na s� �de, ktorý bol oveľa pomalší ako Cincinnati a na US Open, ja mu umožnilo diktovať hru od základnej čiary. "

Predtým, svet No6 Berdych, ktorý zložil proti Federerovi prvý deň, nemohol odraziť Nishikori, posledný z ôsmich kvalifikácia pre turnaj, ktorý vymazal nočnú moru svoje vlastné strašné štartu (keď si vzal len dve hry off Djokovič) vyhral 7-5, 3-6, 6-3 za dve hodiny a 23 minút.

to je meradlom zálivu medzi vrchol hory a svahy moderné hry.

"bolo to všetko o jeden bod v treťom sete, keď som mal zlom, "pripustil Berdych. "Mal som ho na úteku. Rally začala celkom dobre pre mňa, ale nebol som schopný ho zlomiť. Potom som stratil môj slúžiť.V podstate to bolo všetko. "


Няма коментари:

Публикуване на коментар