вторник, 11 април 2017 г.

Rhys Webb túži dokázať, že je najlepší skrumáž pol na majstrovstvách sveta v ragby

Rhys Webb sa vynoril z dlhého tieňa odovzdaných Mike Phillips sa etablovať ako Walesu vedúci skrumáž pol poslednej sezóne a má v úmysle použiť na majstrovstvách sveta ako prostriedok ukázať, že je najlepší v okolí.

Webb, ktorý bol tento týždeň hlasovali Walesu hráč roka, ukázal sa tak úspešný v internacionál vlani v novembri v Cardiffe a potom v šiestich národov, že tréner, Warren Gatland cítil schopný minulý mesiac znížila 99-cap Phillips, päť prišiel s Lions, od družstva svetového pohára.

"vedel som, že v minulej sezóne v skrinke," povedal Webb. "Vlani som mal dobrú prestávku šesťtýždňovej na konci predchádzajúceho ťahanie po op erácii kolena. Bol som schopný mať riadny predsezónne a potom dobre uniká hier.Som naozaj užívam rugby. Mám ambície a ciele. Ak chcete byť najlepší hráč na svete, ale je tu veľa tvrdej práce, aby sa dosiahlo, že aj ja budem neustále tlačí a testovanie som proti najlepším deviatky na svete. Svetový pohár je najväčšia javisko, aby to on.Warren Gatland je pikle do Anglicka, aby bol, Pool of Death 'úmrtnosti | Robert Kitson Viac

"Aaron Smith [Nový Zéland] je najlepší skrumáž pol okolo. Má to veľký All Blacks zabaliť pred ním, ktorý robí život oveľa jednoduchší. Predstavte si, že za tým každý týždeň; môžete robiť čokoľvek. Ale jeho hra-management, povedomie a zručnosti-nastaviť ako skrumáž pol sú celkom zvláštne.Je dobré vidieť, Will Genia [Austrália] späť, pretože mu bolo niečo zvláštne pred pár rokmi. Je to bude veľký test sám proti týmto chlapci. "

Aj keď Phillips bolo vyradené z � �aty dva týždne skôr, Webb nevzal jeho výber v čaty Svetového pohára za samozrejmosť. "Nenechal som ho hrať na hlave a snažil sa dostať sa na život ráno oznámenia," povedal. "Išiel som von na prechádzku so psami a potom šiel do domu mojich rodičov.

" Policajné bol rozoslaný do našich telefónov v abecednom poradí. Mal som dlhé čakanie na Ws, ale akonáhle som sa dostal minulý P som mal pocit, že som bol v.Je to česť byť vybraný vo Svetovom pohári a tam boli slzami v očiach: bol som zapojený do niektorej z tréningu pred turnajom roka 2011, ale bol som zasiahnutý zranenia. Díval som sa do semifinále doma a chlapci išli tak blízko.

"Niekedy vo Walese máte pocit, že je veľký tlak na plecia, ale robíte niečo, čo máte radi a ťažké dosiahnuť prácu si najlepší. Víťazstvo v Dubline minulý víkend ukázal, ako dobre hrajú ďaleko od domova a ja som rád túto výzvu, tam, kam si ľudia myslia, že nemáme šanc u a úspech. Vieme, že keby sme si to v poriadku, môžeme ísť kamkoľvek a vyhrať. "


Няма коментари:

Публикуване на коментар